fbpx

*** משלוחים חינם לכל הארץ ***

חדל עידן הפרחים והשוקולד! מתנות ליולדות שהן באמת צריכות

מתנות לאמא טרייה

חדל עידן הפרחים והשוקולד! מתנות ליולדות שהן באמת צריכות

מחפשים מתנה ליולדות אבל לא מצליחים לחשוב על מה הן באמת רוצות? כולנו מכירים מישהי שצריכה ללכת עוד רגע או ילדה בדיוק ילדה. בין אם זה מדובר באחות, חברה טובה או קולגה, אין ספק שמגיעה להן מתנה שתעזור להן בהמשך, או פינוק קטן שיעשה להן את היום. כוונה טובה- יש! אבל קיימות כל כך הרבה מתנות ליולדות בחוץ – איך יודעים מה לקנות? 

מתנות גנריות (שכנראה אתם ועוד עשרים אנשים נוספים יביאו לה), מתנה שתסייע לה חודשים ארוכים או מתנה חד פעמית שתפנק אותה כאן ועכשיו? כל הרעיונות כאן. 

מתנות לאמא טרייה

כשמדובר בלידה ראשונה, מתנות איכותיות וטובות שמיועדות לאם ולילד יכולים להיות אחלה פתרון בשבילכם. מתנות ליולדות פעם הראשונה יכולות להיות מוכוונות לילד, כמו בגדים לכל מיני שלבים של ההתפתחות (הם גדלים ומהר!). אפשר גם למקד את המתנות לדברים פרקטיים יותר כמו כרית הנקה שתקל עלייה, תיק החתלה ליציאות מהבית או מזרן פעילות איכותי להניח עליו את התינוק בשלבי הזחילה והרשימה ארוכה. מה שבטוח אל תסחפו ותקנו עגלה, מנשא קשירה או עריסה, קנייה מסוג כזה היא יותר אישית ועדיף לתת להורים הנרגשים להחליט מה מתאים ונוח להם. 

מתנות לאישה שבזכותה התכנסנו

כל יולדת היא קודם כל אישה. הרבה מהחברים והמשפחה נרגשים כל כך מקניית מתנות לתינוק שהם לא קונים מתנות ליולדות עצמן. הפינוקים שאתם קונים לא חייבים להיות קשורים למעמד הלידה עצמו, אלא יכולים להיות מוכוונים ישירות בשבילה. החל מסט קרמים מפנק ועד לספר טוב להתכרבל איתו, מתנות ליולדות מסוג זה באמת משתנות מאישה לאישה. נסו לדמיין את עצמכם אחרי היום הארוך והמתיש ביותר שחוויתם. מה הכי רציתם לקבל באותו רגע? מאסז' מפנק? סושי מושלם ושוקולד טוב שיימס לכם בפה? אולי פשוט יום שלם של שינה, שקט ונחת. כל התשובות האלה נכונות גם בתור מתנות ליולדות! אתם יכולים לחסוך את הפרחים בבית החולים, כשהיא מותשת מידי כדי אפילו להסתכל עליהם ולהמיר אותם במשלוח עד הבית של המאכלים האהובים עלייה, שיקלו עלייה בימים המורכבים שאחרי הלידה. או להעניק לה את יום הספא שהיא כל כך זקוקה לו אחרי לידה האוצר שלה. אפילו להציע לה לשמור על הילד הקטנטן כדי שהיא תוכל להשלים את שעות השינה שהיא כל כך זקוקה להן, יכולה להיות מתנה נהדרת! 

המסקנה ברורה, מתנות ליולדות אמורות להיות כאלו שיעניקו להן נחת ונוחות או פינוקים ועזרה בדברים הקטנים, אבל משמעותיים, שפשוט ישמחו אותה.

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלחזרה לחנות
    דילוג לתוכן