fbpx

*** משלוחים חינם לכל הארץ ***

טבעות אירוסין בעיצוב אישי משובצות יהלומים 100% טבעיים עם אחריות לכל החיים!

טבעות אירוסין בעיצוב אישי לרגע המרגש ביותר!

טבעות אירוסין בעיצוב אישי משובצות יהלומים 100% טבעיים עם אחריות לכל החיים!

 

רוצה להפתיע את בת הזוג שלך עם טבעת אירוסין מושלמת? זה הזמן לקנות לה טבעת שתתאים במיוחד לרגע המרגש! טבעות אירוסין מזמינים היום און ליין בצורה קלה ונוחה מתוך מבחר גדול של טבעות מהממות בעיצובים שונים. טבעות האירוסין משובצות ביהלום מרכזי המבליט את הטבעת ומקנה לה מראה יוקרתי ומושלם. אתה יכול לבחור את הטבעת המתאימה ביותר לבת הזוג שלך ולהפתיע אותה עם הצעת נישואין מרגשת במיוחד! 

טבעות אירוסין בעיצוב אישי לרגע המרגש ביותר!

אם אתה מעוניין בעיצוב מסויים לטבעת ויודע מה בת הזוג שלך אוהבת, תוכל להזמין טבעות אירוסין בעיצוב אישי. בחנות און ליין מקצועית לטבעות, תוכל לבחור את סוג החומר ממנו עשויה הטבעת, זהב לבן או זהב צהוב ואת המידה של הטבעת ואת הקראט (14 או 18 קראט). אבל אם תרצה עיצוב המותאם אישית לבת הזוג שלך – תוכל להתקשר ישירות לחנות ולבקש עיצוב ייחודי לטבעת האירוסין!

מה אפשר לבקש בהזמנת עיצוב אישי לטבעות אירוסין?

מלבד חומר הגלם של הטבעת (זהב צהוב או זהב לבן) וסגנון העיצוב של הטבעת, יש לך אפשרות גם לבחור את צורת היהלום בטבעת! יהלומים אפשר לעצב בכל צורה שתרצה כאשר הצורות הפופולריות ביותר הן:

  • יהלום עגול.
  • יהלום מרקיזה.
  • יהלום מרובה.
  • יהלום פרפר.

טבעות אירוסין יוקרתיות בעיצוב אישי עם אחריות לכל החיים

כאשר אתה בוחר טבעת מתוך מגוון טבעות אירוסין יוקרתיות בעיצוב אישי, תדע שיש לטבעת שקנית אחריות לכל החיים! האחריות כוללת שירותי ליטוש נקיון של הטבעת, שינוי גודל התכשיט (רק לטבעות ללא יהלומים מסביב הטבעת) וחיזוק השיניים של הטבעת המחזיקות את היהלומים. 

איפה מומלץ להזמין טבעות אירוסין בעיצוב אישי?

אם אתה כבר מוכן להזמין טבעת לבת הזוג שלך, מומלץ לך לבחור טבעות אירוסין בעיצוב אישי מחנות האונליין ZOFIOF! החנות של ZOFIOF קיימת כבר יותר מ 14 שנה ושייכת לחנות ותיקה ומקצועית הממוקמת במתחם בורסת היהלומים ברמת גן ונחשבת לאחת החנויות המובילות כיום לעיצוב טבעות אירוסין. צוות החנות ZOFIOF כולל מומחים בתחום היהלומים עם ניסיון של שנים רבות בעיצוב יהלומים לתכשיטים בכלל ועיצוב יהלומים לטבעות אירוסין בפרט.

באתר תוכלו למצוא מגוון של עיצובים של טבעות אירוסין: טבעות אירוסין יוקרתיות, טבעות אירוסין מיוחדות, טבעות אירוסין זולות, טבעות אירוסין וינטאג’ ועוד הרבה אחרות.

טבעות האירוסין של ZOFIOF

אנחנו ב ZOFIOF מזמינים אותך לבחור טבעת מושלמת ממבחר טבעות האירוסין בחנות האונליין. כנס עכשיו לקטלוג הטבעות האירוסין באתר ובחר את הטבעת היפה ביותר לרגע המרגש של הצעת אירוסין לבת הזוג!

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלחזרה לחנות
    דילוג לתוכן