fbpx

*** משלוחים חינם לכל הארץ ***

כבר לא צריך להתרוצץ בין מלא חנויות כדי למצוא את הטבעת האירוסין המושלמת!

מה היתרונות של חנות און ליין לעומת חנות רגילה?

כבר לא צריך להתרוצץ בין מלא חנויות כדי למצוא את הטבעת האירוסין המושלמת! טבעות אירוסין משובצות יהלומים בהתאמה אישית ישירות מהבורסה ליהלומים.

הזמנה של טבעת אירוסין מעולם לא הייתה פשוטה כל כך! אם בעבר הגבר היה צריך לעבור בין חנויות, לבדוק מחירים ולראות עשרות עיצובים – היום הכל עושים באינטרנט! טבעות אירוסין בהתאמה אישית כל גבר יכול לעשות בחנות אינטרנטית מקצועית לתכשיטים. 

מה היתרונות של חנות און ליין לעומת חנות רגילה? 

קודם כל כפי שציינו, אין צורך לעשות חיפושים יותר אחר הטבעת המושלמת, מכיוון שהכל נמצא באתר אינטרנט אחד מקצועי של תכשיטים. בנוסף, את המחירים הטובים ביותר תוכלו למצוא בחנות און ליין המספקת לכם תכשיטי יהלומים ברמה הגבוהה ביותר. ויתרון נוסף וחשוב – הקנייה שלכם תיהיה דיסקרטית לחלוטין! את ההזמנה של הטבעת לבת הזוג שלכם אתם מבצעים דרך הטלפון הנייד, המחשב או הטאבלט ומקבלים את ההזמנה עד הבית. אם אתם גרים עם בת הזוג, תוכלו לבקש שההזמנה תגיע לבית של ההורים או של חבר טוב ולאסוף משם את הטבעת.

נשמע פשוט? זה אכן פשוט מאוד וקל, וגם אם תרצו עיצוב מסויים או הקדשה אישית על הטבעת, תוכלו להזמין זאת דרך הטלפון או במייל ולקבל שירות אישי ומקצועי להזמנה שלכם. בנוסף לכל, תיהיה לכם את האופציה לבחור את גודל היהלום, את הצורה שלו, את העיצוב של הטבעת ואת החומר ממנו היא עשויה (זהב צהוב או לבן). 

טבעות אירוסין בעיצוב מיוחד עם הקדשה 

רוצים שטבעת האירוסין שהזמנתם תיהיה ייחודית? על כל טבעת אירוסין ניתן להוסיף הקדשה בחלק הפנימי שלה. החריטה מתבצעת בצורה מקצועית בחנות התכשיטים לפני שהטבעת נשלחת אליכם וניתן לבחור הקדשה קצרה שתתאים באופן אישי לאישה שלכם. טבעות אירוסין בעיצוב מיוחד ניתן גם כן להזמין און ליין וליצור קשר עם החנות לגבי הוספת ההקדשה על הטבעת.

טבעות אירוסין זהב לבן וזהב צהוב

חומר הגלם האיכותי ביותר לטבעות הוא כמובן זהב. אך לא כולם יודעים שגם טבעות אירוסין בצבע כסף הן עשויות מזהב וזהו למעשה הזהב הלבן המפורסם. הזהב הלבן נקרא גם “אלקטרום” וזהו חומר טבעי המשלב כסף וזהב ומשמש לייצור תכשיטים. הזהב הלבן נחשב לחזק ואמין במיוחד ויכול להחזיק לשנים רבות ללא בלאי. כאשר אתם מזמינים טבעת יהלומים לאירוסין, תוכלו לבחור טבעת מבין טבעות אירוסין זהב לבן או זהב צהוב.

מה המחיר של טבעת אירוסין?

אם החלטתם להזמין טבעות אירוסין בהתאמה אישית, את המחירים הטובים ביותר תוכלו למצוא בחנות האונליין שלנו ב ZOFIOF! חנות אונליין מציעה לכם מבחר איכותי של טבעות אירוסין באיכות הגבוהה ביותר עם טווח מחירים רחב לכל התקציבים, עם יהלומים מלוטשים מרהיבים אשר הופכים כל טבעת ליוקרתית ומהממת!

 

תכשיטי ZOFIOF מציעים – טבעות אירוסין בהתאמה אישית

להזמנה של טבעת אירוסין בהתאמה אישית, כנסו עכשיו לקטגוריה “טבעות אירוסין” באתר ZOFIOF ובחרו את הטבעת האירוסין המושלמת לאישה שלכם!

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלחזרה לחנות
    דילוג לתוכן