fbpx

*** משלוחים חינם לכל הארץ ***

כשאומנות, יוקרה וסטייל נפגשים – טבעות יוקרה מיהלומים 100% טבעיים

טבעות יוקרה לאישה עם יהלומים

כשאומנות, יוקרה וסטייל נפגשים - טבעות יוקרה מיהלומים 100% טבעיים

מחפשת טבעת יוקרתית שתשדרג את הלוק שלך? היום יש מגוון סגנונות של טבעות מסגנון אורבני ועד סגנון קלאסי ואת כולם תוכלי למצוא בחנות און ליין מדהימה של תכשיטים! הטבעות הפופולריות ביותר היום הן טבעות יוקרה משובצות יהלומים אשר מתאימות לכל בגד ולכל אירוע. היהלומים הופכים את הטבעת לנוצצת ובולטת במיוחד ומקנים לה מראה יוקרתי וייחודי.

טבעת יוקרתית מבליטה את העוצמה שלך ואת מי שאת ואומרת לסביבה – “אני כאן!” מתוך מבחר הטבעות, את יכולה לבחור בין טבעת עדינה המתאימה ליום יום לבין טבעת מרהיבה ובולטת המתאימה לאירועי ערב ולהינות מהתכשיט החדש שלך ולהתאים אותו לכל פריט לבוש שיש לך בארון הבגדים.

טבעות יוקרה לאישה עם יהלומים

בשנת 1953 מרלין מונרו שרה – “יהלומים הם חבריה הטובים של האישה” ומאז ועד היום המשפט מסמל את הקשר של הנשים לתכשיטי היהלומים. אם גם את מתחברת ליהלומים ואוהבת אותם בכל תכשיט, זה הרגע להזמין לעצמך טבעת מושלמת משובצת יהלומים! טבעות לנשים עם יהלומים מגיעות במגוון עיצובים וניתן אף להזמין טבעת מיוחדת וייחודית בעיצוב אישי המותאם במיוחד בשבילך.

חנות תכשיטים של מעצבי טבעות מקצועיים תאפשר לך לבצע הזמנה של טבעת במיוחד לאופי ולסגנון שלך. את יכולה לבחור את העיצוב של הטבעת, את גודל היהלום, את חומר הגלם של הטבעת (זהב לבן או זהב צהוב) ואת צורת היהלום.

טבעות יוקרה מעוצבות בהתאמה אישית

אם טבעת יהלום בהתאמה אישית נשמעת לך מצויין, תוכלי להזמין טבעות מעוצבות על-פי הבחירה שלך מחנות תכשיטים מקצועית הממוקמת במתחם בורסת היהלומים היוקרתי ברמת גן. את יכולה להזמין את הטבעת בשיחת טלפון עם מעצבי התכשיטים של החנות או להגיע ישירות לחנות ולבצע את ההזמנה. 

איפה כדאי להזמין טבעות יוקרה מעוצבות לנשים?

טבעות יוקרה מעוצבות לנשים מזמינים רק מחנות התכשיטים ZOFIOF! חנות התכשיטים ZOFIOF נחשבת לאחת החנויות המקצועיות במתחם בורסת היהלומים ברמת גן עם צוות מנוסה ומיומן לעיצוב יהלומים ותכשיטים לכל סוגי הטבעות. חנות התכשיטים ZOFIOF מאפשרת לך לבצע הזמנה און ליין של טבעות יוקרתיות באתר האינטרנט של החנות ולקבל את הטבעת עד הבית עם שליח! אם את מעוניינת בטבעת יהלום יוקרתית בעיצוב אישי, את מוזמנת להתקשר ישירות לצוות החנות דרך מספר הטלפון המופיע באתר או דרך המייל של החנות.

תכשיטי ZOFIOF מציעים – מבחר טבעות יוקרה לנשים

טבעת יוקרתית עם יהלום תישאר איתך לכל החיים! לכן, הבחירה בטבעת צריכה להיות מתאימה לאופי ולסגנון שלך בצורה מושלמת. צוות חנות התכשיטים ZOFIOF יעזור לך למצוא את הטבעת היוקרתית המושלמת שתלווה אותך עד גיל 120!
במגוון סגנונות עיצוב מיוחדים ובהתאמה אישית במיוחד בשבילך!
למידע נוסף וצפייה בקולקציות החדשות ביותר לחצו כאן!

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלחזרה לחנות
    דילוג לתוכן