fbpx

*** משלוחים חינם לכל הארץ ***

מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת אירוסין?

טבעת אירוסין משובצת יהלומים

טבעת אירוסין משובצת יהלומים בהתאמה אישית! מה כדאי לדעת לפני שקונים טבעת אירוסין?

 

הרגע המרגש של הצעת הנישואין מתקרב? כדאי שתהיה מוכן לזה עם טבעת אירוסין מהממת! אין כמו תכשיט יפה בכדי לרגש את החברה שלך והרגע אולי הכי מרגש של הקשר ביניכם הוא רגע הצעת הנישואין. אם יש לך כבר תוכנית בראש איך להפתיע את החברה עם הטבעת המושלמת שתקנה, עכשיו זה הרגע להזמין את הטבעת האירוסין שתשלים לך את התוכנית. 

טבעת אירוסין משובצת יהלומים בהתאמה אישית

אחד הדברים שגברים בוחרים בעת הזמנה של טבעת לאירוסין היא צורת היהלום של הטבעת. אם חשבת שיהלומים מגיעים רק בצורה עגולה, כדאי שתדע כי ניתן לבחור כל צורה של יהלום עבור הטבעת המהממת שתזמין. אבל איך בוחרים את הצורה המתאימה? את השאלה הזו תפנה ישירות לצוות חנות טבעות מקצועי שיעצב עבור החברה שלך טבעת אירוסין בהתאמה אישית!

איך מזמינים טבעת אירוסין משובצת יהלומים בצורה דיסקרטית?

השאלה שעולה אצל הגברים לפני הצעת נישואין היא – איך אני קונה טבעת מבלי שהחברה תדע? חברה צמודה שרוצה לדעת הכל על הגבר שלה, תקשה עליך את המשימה. אז בכל זאת איך מזמינים טבעת בדיסקרטיות? בכדי שתוכל להזמין טבעת אירוסין יהלומים בדיסקרטיות מוחלטת מבלי שהחברה תדע, אתה יכול לבצע הזמנה און ליין של הטבעת! הזמנה און ליין מתבצעת דרך המחשב, הטלפון הנייד או טאבלט מכל מקום. את הטבעת שקנית תוכל לקבל לכל כתובת שתבחר. אם אתה גר עם החברה, מומלץ לבחור בכתובת אחרת ומשם לאסוף את הטבעת. 

טבעות אירוסין בעיצוב אישי איפה קונים?

את הטבעות האירוסין המהממות והיפות ביותר תוכל להזמין בחנות התכשיטים ZOFIOF! חנות התכשיטים ZOFIOF ממוקמת במתחם בורסת היהלומים ברמת גן ומתמחה בייצור טבעות יהלום בעיצוב אישי המותאמות במיוחד לאירוסין. כאשר אתה בא לבחור טבעת אירוסין, צוות חנות התכשיטים ZOFIOF יסייע לכם בבחירת העיצוב, הצבע וצורת היהלום לטבעת.

באתר תוכלו למצוא מגוון של עיצובים של טבעות אירוסין: טבעת אירוסין זהב לבן , טבעת אירוסין זהב צהוב , טבעת אירוסין זהב , טבעת אירוסין עדינה , טבעת אירוסין קלאסית , טבעת אירוסין לגבר ועוד הרבה סוגים וגוונים.

ובמקרה ולא תמצאו, תמיד נוכל לעצב לכם את הטבעת האירוסין המושלמת בול בטעם של בן או בת הזוג.

את הזמנת הטבעת האירוסין להצעת הנישואין, תוכל לבצע ישירות און ליין מהאתר של חנות התכשיטים ZOFIOF ולבצע את ההזמנה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בכל רגע נתון! חנות האון ליין של חנות התכשיטים ZOFIOF, כוללת מערכת תשלום מאובטחת בתקן הבינלאומי לאבטחת מידע באינטרט (תקן PCI DSS) השומרת על המידע האישי שלך בכל הזמנה של טבעת בחנות האון ליין באתר.

חנות האונליין של חברת ZOFIOF מציעה – טבעת אירוסין בהתאמה אישית בול בטעם שלה.

מתלבט איזה טבעת להזמין לאשתך לעתיד? צוות חנות התכשיטים ZOFIOF מזמין אותך ליצור קשר ישירות עם החנות דרך מספר הטלפון המופיע באתר או באמצעות טופס הרישום בדף “צור קשר” באתר. צוות החנות יעניק לך מענה מקצועי ויעזור לך לבחור את הטבעת המושלמת לאירוע המרגש והחשוב ביותר!

 

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלחזרה לחנות
    דילוג לתוכן