fbpx

*** משלוחים חינם לכל הארץ ***

מתכננים הצעת נישואין?

3 רעיונות לערב מושלם במינימום כסף! 

מחפשים רעיונות להצעת נישואין בכל רחבי האינטרנט אבל לא מוצאים את הדרך המושלמת שלכם? אתם במקום הנכון! יותר ויותר בני ובנות זוג מחפשים את הדרך המושלמת להפתיע זה את זו, להיות מקוריים אבל לא לקרוע את הכיס ובצדק! 

הצעת הנישואין שלכם היא רק תחילת הדרך המשותפת שלכם ביחד ואתם צריכים לחשוב גם על החתונה אירועים נלווים לה שיגיעו בסמוך לה (כמו חינה, הפרשת חלה או מסיבת רווקים/ רווקות). הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לרגש ולהפתיע מבלי לשפוך את כל התקציב.

הצעת נישואין זולה או ערב אינטימי ביחד?

זה באמת תלוי איך מסתכלים על זה, אתם יכולים להציע נישואין בדרך הכי רומנטית בעולם מבלי כל ההפקה המטורפת מסביב, רק אתם, הטבעת והנוף האהוב על שניכם! אם אתם באמת רוצים להפתיע, להעמיד פנים שאתם יוצאים לטיול, מסעדה או הולכים לבלות יום בים זו הדרך המושלמת לתפוס את בני הזוג לא מוכנים ולרגש אותם.

רוצים בכל זאת לשתף את המשפחה והחברים? הצעת נישואין בלייב זה הפתרון המושלם!

אתם יכולים להפוך את הצעת הנישואין הזו לגימיק של ממש, תשלחו לכולם את היום והשעה שאתם מתכננים להציע, תתפסו את זוג החברים הכי טובים שלכם (שיהיו גם הצלמים שלכם לאותו הערב) חכו שהם ילחצו על כתפור הלייב ותרדו על הברך! זו דרך מעולה לשתף את האהובים שלכם (אפילו את הדוד הרחוק מאוסטרליה) מבלי שתצטרכו לשלם על ארוחת ערב משותפת לכולם. בסוף ההצעה, אתם יכולים ללכת לסיים את הערב במסעדת שםפלצניכלשהו, להתפרע על איזה בקבוק יין איכותי ובכל זאת לצאת עם חשבון הגיוני וסביר.

ותכלס, להנות הרבה יותר אחד עם השני מאשר לבלות ערב שלם בלהסתובב בין החברים והמשפחה שלא יותרו לכם הרבה זמן לבלות זה עם זו. (בשביל זה יש את החתונה!)

Home sweet home, בסוף, אין על הצעת נישואין בבית

זה אולי נשמע לא מושקע במיוחד, אבל הצעת נישואין בבית דורשת הרבה יותר תכנון ממה שנדמה לכם. דמיינו את זה ככה: אתם בקשים מהחברה הכי טובה שלה להוציא אותה ליום כיף (עד כה היא ממש לא חושדת..), בינתיים אתם מסדרים את הבית, מעמעמים את האורות, מדליקים נרות (אם בא לכם ממש להתפרע תכינו ארוחת ערב כיפית לשניכם) ומחכים שהיא תחזור (במצב רוח מעולה כמובן כי היא הרגע עברה יום שלם עם האדם האהוב עליה בעולם, חוץ מכם). היא מסובבת את הידית של הדרך ובום! הרים של רומנטיקה עפים ישר לפרצוף שלה! כל ההפקה ממש שם, שביל של ורדים לאור נרות וכמובן אתם עם חיוך מרוח (ואנגלי זיעה) מחכים לתשובה המיוחלת. ברור שהיא תגיד כן! (ואיזה כיף שאתם כבר בבית כדי להמשיך את ההצעה הזו בחדר אחר).

כדי להיות רומנטיים אתם לא צריכים להשתגע, בסוף בני ובנות הזוג שלכם אוהבים אתכם בגלל מי שאתם והם יסכימו לבלות את שארית חייהם יחד איתכם בזכות האושר המשותף שלכם.

בהצלחה לכם ואל תשכחו להנות, בסוף זה היום שלכם! 

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהלחזרה לחנות
    דילוג לתוכן